Wycieczka w góry…

Uczniowie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Warmiaku w dniach od 29 maja do 2 czerwca uczestniczyli w wycieczce edukacyjno-krajoznawczej zorganizowanej przez Zespół Szkół SIGiE. Wyprawę rozpoczęliśmy od wizyty u Smoka Wawelskiego (1 i 2), skąd bezpośrednio udaliśmy się do miejsca naszych noclegów – Orawki. Drugiego dnia zobaczyliśmy skocznię im. Adama Małysza w Wiśle (3), a także wzięliśmy udział w prelekcji “Co nam dają owce?” w Centrum Produktu Regionalnego w Koniakowie (4). Tam również spróbowaliśmy tradycyjnych produktów regionalnych – serów z bacówki: oscypków, serków gazdowskich i korbaczów oraz z prawdziwej wełny zrobiliśmy pomponiki (5 i 6). Kolejny dzień to pobyt w Rabce -Zdroju, a tam Muzeum Górali i Zbójników (7-13) oraz RABKOLAND, czyli Rodzinny Park Rozrywki i Edukacji (14 i 15). Zabawa była rewelacyjna, każdy znalazł coś dla siebie! Dzień Dziecka zaczęliśmy od zwiedzania zabytkowego kościoła w Orawce i dłuuugiego spaceru po okolicy (17). Po powrocie czekał już na nas pyszny obiad, który wszyscy zjedli ze smakiem po górskiej wędrówce i kolejne atrakcje… Pizza, basen, ognisko z kiełbaskami i dyskoteka. Taki Dzień Dziecka na długo zostanie w naszej pamięci :). W piątek, w drodze powrotnej zajechaliśmy do Częstochowy, aby zwiedzić Jasną Górę i posilić się przed dalszą drogą… Pięć dni minęło zdecydowanie za szybko.

Bardzo serdecznie dziękujemy organizatorom za możliwość naszego udziału w wycieczce oraz wszelkie atrakcje!